ИН4С

ИН4С портал

(ВИДЕО) Суноврат бившег режима на изборима у Херцег Новом: Демократе 28, ДПС 21, ЗБХН 19, НЛ 19…

1 min read
На данашњим изборима у Херцег Новом учествовало је  пет коалиција и једна листа, а право гласа имало је нешто више од 25.500 бирача који су гласали на 51 бирачком месту.

Херцег Нови

На данашњим изборима у Херцег Новом учествовало је  пет коалиција и једна листа, а право гласа имало је нешто више од 25.500 бирача који су гласали на 51 бирачком месту.

На 76 одсто обрађаних гласова, према пројекцији коалиције “Ни лијево, ни десно – правац Нови” ова листа је освојила нешто више од 28 посто гласова, док је коалиција “Европски тим за Херцег Нови” освојио 21 одсто, “За будућност Херцег Новог” – 19 одсто, Новска листа 19 , УРА – 7 одсто и Права – 4 одсто.

То значи да на обрађених 76 одсто гласова и пројекције Демократа коалиција “Ни лијево, ни десно, правац Нови” ће имати 10 одборника, коалиција “Европски тим за ХН” – 8, Новска листа и коалиција око Демократског фронта по седам, УРА два и коалиција око Праве један.

 

„Желим да изразим велико задовољство како у име коалиције за Будућност Херцег Новог и Боке, тако и у своје лично име и да кажем да је данашњи дан у Новом протекао мирно, казао је носилац листе ЗБХН Иван Отовић.

 

Испред коалиције окупљене око Демократа Тамара Вујовић је казала да имају трендове које показују да су најјача коалиција и да ће резултат показати да је опозиција на историјском минимуму.

„Историјска побједа значи да ДПС и њихови партнери ће коначно имати 1/4, а партија на власти 3/4 тако да ће опозиција бити на историјском минимуму“, казала је Вујовић.

Новљани су на данашњим изборима бирали 35 умјесто досадашња 34 одборника за локални парламент.

Демократска Црна Гора саопштила је да је до 20 часова излазност 66,37 одсто или 16.984 бирача.

Излазност на локалним изборима 2017. године до 20 часова износила је 66,95 одсто или 16.689 бирача.

Локални избори у Херцег Новом, граду на црногорском приморју, су други по реду локални избори од промјене власти у августу 2020. када су парламентарну већину освојили заједно Демократски фронт (ДФ), Демократе и грађански покрет УРА, а Демократска партија социјалиста (ДПС) је након тродеценијске власти прешла у опозицију.

На последњим изборима у Херцег Новом 2017. године највише мандата освојили су заједно Демократе (девет) и ДФ (четири) који су формирали власт, док је ДПС иако је појединачно освојила највише, 12 мандата, остала у опозицији.

Демократска партија социјалиста последњи пут је имала власт у Херцег Новом од 2014. до 2017.

Власт у Херцег Новом дуго већ држе партије које су годинама биле у опозицији и које од последњих парламентарних владају на државном нивоу.

Према попису из 2011. године у Херцег Новом живи нешто преко 30 хиљада становника од којих се готово половина, 49 посто изјашњавају као Срби.

Црногораца је 33 одсто, а Хрвата два одсто док је Бошњака и Албанаца мање од једног процента.

Прочитајте ЈОШ:

https://www.in4s.net/videeo-zatvorena-biralista-u-herceg-novom-izlaznost-do-1930-casova-6477-odsto/

 

Подјелите текст путем:



Придружите нам се на Вајберу и Телеграму:

     

126 thoughts on “(ВИДЕО) Суноврат бившег режима на изборима у Херцег Новом: Демократе 28, ДПС 21, ЗБХН 19, НЛ 19…

  1. Novska nek ide sama. Pola njenih glasaca su bili dps do prije mjesec dana pa prelijetali iz dps u novsku. Znaci, posluje sa dps.
    Da su isli posteno, ne bi osvojili vise od dva mandata. Koliko je pao dps, toliko se prelilo u novsku.

  2. Не може се Новска листа никада поистовјетити са ДФ-ом, просто то су Бокешки Срби огледало културе и достојанства, никоме не пријете, никога не пљују, не прозивају, не измишљају, немају фарму Медових ботова, овај резултат ДФа је добрим дијелом резултат гласачке машине око СНП-а и људства које држи Данијела Ђуровић, …. и ово је највјероватније последљи пут да СНП иде са ДФ-ом неће нико више са њима, …., па па ћао што би рекао Милачић …

    2
    1
  3. Ama, shvatite više da DPS nije problem. Mene više zabrinjavaju ovu naši domaći izdajnici. Narod potrčao da glasa Blefčića. Eto, koliko vam je sveto Kosovo! Bruka.
    Pamtite moje riječi, Demokrate i Ura će kad tad ući u koaliciju s dpsom.

    9
    9
  4. Да није било комита,победа не би била оволико убедљива. Захваљујући комитама народ је могао да сагледа ко је остао уз ДПС тако да му је било лакше донети одлуку.

    18
  5. Loše je ovo braco srbi. Kao prvo demokrate su crnogorska partija kao drugo očigledno da su bivši glasaci dps pretrčall u demokrate. Df mandić i knežević jedino brane srbstvo dole čak su i robijali a becic? Naravno da ce Srbija i vučić da stanu iza df mandica i kneževića nece valjda uz becica koji se piše ko crnogorac

    10
    4
  6. Koliko se natežete sa procentima i brojevima u komentarima, dođe mi da povratim. Raznijeli su DPS večeras i pustite ne da uživam, a to ko će biti na kojoj funkciji tamo, neka se dogovore između sebe, kao što su i u drugim ooštinama radili. Gradonačelnik svakako neka ide Demokratama, a ostalo prema broju mandata. I pustite me svađa i nadgornjavanja, makar noćas hoću da popijem pivo i proslavim sunovrat fašista.

    99
    6
    1. U Pravu si Prijatelju….
      Danas su Vazne Bitne, KRUPNE STVARI….
      VAZNI I PRIORITETNI CILJEVI….
      GLAS SE CUJE SA NEBESA…. ….
      Uzivaj To Pivo i Slavi…. Srecno Nam Bilo….
      Evo i ja DIZEM CASU NARODU SVOM….

  7. Prvo, čestitke svima na ostvarenim rezultatima i daljem razvlašćivanju DPS na svim nivoima!

    Dalje, da konstatujemo da je već počelo spinovanje kravataških – po uzoru na njihovog lidera utegnutog Aljeksu ,, nit vino, nit voda “ botova, o navodnom lošijem rezultatu DF i koalicije ZBHN, što je naravno ordirarna laž i opšte mjesto njihovog političkog bitisanja.

    Pa da krenemo redom, da na osnovu činjenica pokažemo dokle su botine maloga Aljekse spremne da idu u svojim lažima:

    1. DF i SNP su u odnosu na lokalne izbore iz 2017 godine osvojili oko 600 glasova više, odnosno jedan mandat više – imali su 6 mandata, a sada ih imaju 7

    2. Na parlamentarnim izborima od 30 avgusta prošle godine, u sastavu DF i koalicije ZBCG se nalazila i Prava Crna Gora koja je na ovim lokalnim izborima nastupila samostalno i osvojila 1 mandat, dok je Novska lista takođe na parlamentarnim izborima podržala koaliciju ZBCG. I šta se dešava? Na parlamentarnim izborima je ZBCG podržana Novskom Listom, u Herceg Novom imala oko 43% glasova od broja tada izašlih, a isti slučaj imamo i na ovim današnjim lokalnim izborima. Ove tri liste ( ZBHN, Prava Crna Gora i Novska Lista ) zajedno imaju opet oko 43%! Što znači da su zadržale svoje glasače, da nemaju pad već da neke od njih kao što je DF imaju rast od 600 glasova u okviru istog glasačkog tijela iz kojeg su sve tri liste crpile svoje glasove, što se veoma razlikuje od spinovanja i laži koje kravataši žele da podmetnu.

    3. Demokrate su na ovim lokalnim izborima nastupale sa pozicija vlasti kroz učešće i finansijsku i svaku drugu podršku vlade, premijera Krivokapića i pojedinih ministara, kao i predsjednika parlamenta Aljekse Bečića. Koristili su državne resurse po uzoru na ,, najsvetlije primjere “ bivšeg režima, čak su ih i nadmašili u pojedinim segmentima, što je naravno uticalo na bolji izborni rezultat ,, nit vino, nit voda “ kravataške stranke. Čisti i očigledan primjer je odluka vlade da ukine putarinu na putu prema Trebinju, što je protumačeno kao ispunjenje zahtjeva Demokrata i vjetar u leđa u sred finiša izborne kampanje i samo par dana pred dan izbora!

    4. I još jedan vrlo važan segment kojeg mnogi vidim zaboravljaju, a koji je uticao na manju izlaznost od očekivane i rezultate kakve na kraju imamo. Vođena je ogromna kampanja uz neviđene pritiske na glasače srpske nacionalnosti koji navodno imaju i crnogorsko i srpsko državljanstvo, a nalaze se u biračkom spisku i godinama i decenijama žive u Herceg Novom. Tim ljudima se prijetilo sa svih strana da će biti izbrisani iz državljanstva Crne Gore, od strane Državne izbornr komisije i DPS-a pa do MUP-a i ministra Sekulovića. Najbizarnija prijetnja je stigla lično od Mila Đukanovića na promociji prije par dana, kada je javno zaprijetio da će ti ljudi ukoliko izađu na glasanje svi redom krivično odgovarati. Tih i takvih ljudi – odnosno glasača koji su svi listom Srbi, je u biračkom spisku Herceg Novog oko 2700! Neizlaskom tih ljudi na današnje izbore u gubitku je najviše bio DF i koalicija oko njega, jer se znalo i pretpostavljalo da gro tih glasača glasa za DF, i to je jedan od razloga zašto je vođena stravična kampanja zastrašivanja tih ljudi da ne izađu na glasanje, od strane struktura kako bivše – tako i sadašnje vlasti. Da su ti ljudi izašli na izbore, izborni rezultat DF koji je i ovako više nego dobar bio bi još mnogo bolji.

    Tako da treba uzeti u obzir sve ove faktore kojih su spineri crvenih i tigratskih kravataša i te kako svjesni, pri donošenju krajnjeg zaključka ko je i kako prošao na ovim izborima!

    Ja sam zadovoljan zajedničkim rezultatima koji su DPS srozali na najniži nivo u istoriji, ja sam zadovoljan rezultatom i rastom DF-a na ovim izborima, a čini mi se da su kravataši najmanje zadovoljni jer su očekivali mnogo više!? Čini mi se da je u pitanju sindrom ,, kisjelog grožđa “, pa otud i njihova potreba da spinuju navodno loš rezultat DF-a, kako bi koliko – toliko sakrili razočaranost što nijesu dobili više glasova i bijes što je DF i pored svih ala koje su bile upregnute protiv njega, zabilježio rast u odnosu na prošle lokalne izbore!

    Zapamti srpski rode – SAMO FRONT OSLOBAĐA!

    71
    24
    1. Ja nijesam zadovoljan! Bjesomucnom podrskom iz SNS( srpske natrule stranke), a to znaju Novljani, upropastili ste pobjedu! U Novom, malo ko, voli vaseg sponzora. Na zalost, i dalje istrajavate na ovome monstrumu!

      3
      3
    2. Pa znači Front je prezadovoljan ovim rezultatom? Imali su 43% prije nekoliko mjeseci i nisu te birače uspjeli da zadrže nego su se pokupili i otišli za Novskom listom i Markom Milačićem, a Front opet na 19%?

      Ako su tako zadovoljni što je Slaven Radunović prekjuče objašnjavao Demokratama da će morati u ponedeljak da dolaze da mole Front za koaliciju u Novom? Izgleda da ipak ne moraju. Izgleda da se Slaven ipak preračunao.

      3
      1
  8. Ljudi,vidjeste li srdnju od govora ovog predstavnika dps u herceg novog i kakva je atmosfera u štabu dps.Samo sam,kao kukavac bez igdje ikoga oko sebe,svi se razbježali od sprdnje i sramote i kraha kakav su rezultat ostvarili a njihov predstavnik koga su njegovi sapatnici iz dps ostavili samoga kaže da je zadovoljan ,a potučeni su do nogu.

    67
    2
  9. Otovic bi koliko veceras mogao da preduzme politicku inicijativu . Treba da sa Novskom listom i Milacicem dogovori zajednicki pregovaracki tim sa 15 mandata. Lider novske liste treba da ide za gradonacelnika ( Katic ce ionako u ambasadore), Otovic menadzer grada za turisticki oporavak i privredu ( Srbija onda stize u Hn masovno), demokrate i Ura ostale funkcije tipa skupstina i sl…
    … cisto malo kombinatorike za one koji bi da iskljuce df iz prica, moye se igrati vise igara…
    u stvari nebitno ,bitno da drps ada.

    58
    29
    1. Ma DF i Demokrate će ići zajedno 100%, jedno je priča za birače prije izbora i njihove svađe, a drugo kad treba na lokalu da se sarađuje.

      42
      6
  10. Штета што је епидемијолошка ситуација спријечила сдп да учествује на изборе 🙂

    91
    3
  11. Dzabe ovakvih naslova, za jednu vecinski srpsku(hercegovacku) sredinu jezivo ste lose prosli vucicevci! Ipak primorski Srbi imaju mozga i birali Evropu umjesto istoka, pozdrav od beogradskog komite!
    Specijalan pozdrav za Milomira marica i Rakovica, crknite!

    18
    59
    1. Ja koliko viđeh, vi ste ga isp…li i to dobro. Nema kud više no što ste. Neka ti je sa srećom ta tvoja ,, pobjeda “ što slaviš komito, i to još pazi ovo – beogradski. Vazda je tako slavio, phahahahahahaha… Ti nemoj da crkneš, ni da Bog, biće još ovakvih ,, pobjeda “ za tebe i tvoje evivaše, pa da slavite ko i danas. Bez vas, ne bi to bilo to.

  12. У праву си! Да није гласало 6.643 србијанаца, као и 4119 херцеговаца, као и 361 марсоваца, плус три на карте, ДПС би убједљиво побједио

    48
    5
      1. Nemoj, brate, koliko god da je malo normalnih ljudi tamo opet to malo ne zaslužuje da Bogdanović i DPS banda njima vlada.

    1. Молим те, само ми кажи коме ће ићи гласови Новске листе и Праве Црне Горе, кад дођу парламентарни избори? Видећеш кад буду парламентарни, ДФ ће имати 45% гласова из Херцег Новог.

      56
      24
    2. Kako? 30. 08 ZZBCG su činile DF, SNP, UCG, Prava CG I Novaka lista. Saberi pa ćeš da se uvjeriti da nije tako! Prava CG i Novska lista su samostalno nastupile i to je to.

      30
      6
    3. Od 28% Srba koji imaju hrabrost da se izjasne kao Srbi,bez ikakvog straha od bivzeg komunistickog i Milovog rezima,75% njih glasa DF,a ostali druge partije. Najveci broj glasaca Demokrata su Crnogorci,koji se osecaju kao Srbi,ali ne smiju da se i tako deklarisu,da li zbog radnih mjesta,djece ili nekog drugog razloga. A sto se tice Novske i Prave,ako cemo pravilno,treba sa DF da formiraju postizbornu koaliciju(posto su i na parlamentarnim izasli zajedno i Milacic je zahvaljujuci.iskljucivo DF-u republicki poslanik) i da kao takvi budu protivteza Demokratama,koji su vise vjestacka tvorevina nego realna,i razgovaraju o podjeli vlasti u HN.

      30
      9
    1. Reče li ti ono danas da će DF osvojiti duplo manje glasova od Demokrata, legendo? A DF ostvario rast mandata i zajedno sa Pravom i Novskom listom sa kojima je činio koaliciju ZBCG na parlamentarnim izborima, osvoji isti procenat glasova kao tada ( 43% ). Šta bi sa tvojim prognozama analitičaru?!

      30
      14
      1. Reče li Slaven da će doći Demokrate da ih mole za koaliciju? Je li DF uporno pričao da će biti najjača partija? Izgleda da se preškaratao.

      2. ДФ се враћа на фабричка у опозицију ….
        сада пријете ако не уђемо у власт у Новоме наставићемо као и до сада да подривамо власт на државном ниивоу …. бухаха

  13. Srbi rasplinjavaju svoje glasove.A jedina stranka koja javno i nedvosmisleno brani i zastupa Srbe je oko Mandića i Kneževića. Još se Srbi nisu potpuno oslobodili, još se kriju iza Demokrata, Novske, Prave,… Mandić i Knežević igraju fer i nisu licemeri, to nije uvek prijatno…

    135
    43
    1. U avgustu, dok je na čelu liste bio „izdajnik“ Krivokapić ZBCG je imao 8500 glasova. Sad ima 3500.
      I da se ne lažemo, zbog ljudi koji nisu iz HN, Novska lista je sačinjena od ljudi koji podržavaju profesora.
      Ko zna te ljude, zna da je ovako. Ko ne zna može da laže samog sebe.

      18
      9
      1. Da, jer su išli u koaliciji sa nekoliko stranaka, uključujući SNP koja u srpskim gradovima sigurno nije za podcjenjivanje (2017 su imali 2 odbornika).

        16
        1
    1. Ne lupetaj DF sa 4 došao na 7 mandata.Na parlamentarnim izborima nije ucestvovala Novska lista i Prava odvojeno.Poenta je da ubuduće niti DF može bez Demokrata niti Demokrate bez njih na bilo kojim izborima pa bi trebalo da nađu kompromis i da spuste loptu

      59
      13
      1. Nije DF došao do 7 mandata nego koalicija Za budućnost Herceg Novog. Samo SNP je 2017. godine imao svoja 2 mandata koja je prenio u koaliciju ZBHN.

        23
        5
        1. Da, samo što vi kravataši u svojoj ostrašćenosti zaboravljate da su i lista Prave Crne Gore i Novska Lista u Herceg Novom, politički i na svaki drugi način mnogo bliže DF-u nego vašim Demokratama. Pa bi se moglo desiti da te tri liste sa 15 mandata nastupe zajedno u pregovorima, kao najjači politički činilac i sa jedinstvenim stavovima, pa šta ćemo onda?! Ne čačkajte mečku kravataši, da vam ne prisjedne!

          16
          8
          1. Milačić mnogo bliži DF nego Demokratama? A kako je tamo kod tebe u alternativnoj realnosti?

      2. Синиша, а ђе је ту СНП, што завараваш себе, буди реалан, ово је катастрофа Фронта?! На изборима 2017.СНП је имао 2 одборника, а Фронт 4, а то је заједно 6 одборника.Са љетошњих 8200 гласива пали сте на 3300.Ужас. Немој да се браните како су гласови отишли Новској листи и Правој. Да сте водили праву политику не би народ њих гласао, већ вас.

  14. DF je blago porastao u odnosu na prethodne lokalne Izbore Novon a Demokrate su blago pale ili su na istom, Zdravko Prevarko doživio pravi debakl u matičnoj opštini, nije donio ni jedan glas svom Katunjaninu Bečiću. Moglo je i bolje ali dobro je što su građanii jasno pokazali da više Zdravku Prevarku ništa ne vjeruju, i da ta opcija nema prostora za dalji rast. Novska iskoristilia negativnu kampanju između Demokrata i DF-a i građani im dali glas iz protesta i kao opomenu Vladi u Podgorici.

    90
    30
    1. Da, Df blago porastao sto je uspjeh s obzirom da ne nastupaju s pozicija vlasti ni na republickom ni na opstinskom nivou. Zaista, doprinos Krivokapica minoran sto je sramota za njega ali imam utisak da on opet nece shvatiti to kao sto nije ni u Niksicu.

      43
      17
  15. DF, sa starom gardom i sa Vučićem polako ide u prošlost. Trideset godina čekam pad ovog našeg tiranina, diktatora i sada treba da navijam za srbijanskog diktatora. Sa Vučićem, Vulinom ne mogu se osvajati glasovi u CG. Nadam se da će DF, konačno shvatiti, da je za njihov veliki pad u Nikšiću i Herceg Novom, za kratko vrijeme, najzaslužnija velika ljubav sa Vučićem.

    67
    74
    1. Sta je Vucic konkretno ucinio nazao narodu Cg bas se pitam. Poklonio vakcine da se spasi linca ministarka zdravlja od komitsko patriotskih ludaka … njegovi kadrovi pozivaju da se letuje u CG ( bas u HN) da se pomogne turizam… mediji napadaju drps u Srbiji a ne stede ni krivokapica koji se percepira kao prevar , ali sa tim je saglasno i vecina gradjanstva u Srbiji a ne samo Vuciceva stranka… e sad, ako neko ocekuje da Srbi podrzavaju deklamovane Crnogorce, pre Srba iz CG onda ne razume razliku izmedju komsije i brata.

      52
      23
      1. Онај који је ставио потпис на Бриселски споразум 2013 године прије или касније ће одговарати за велеиздају. Ту му неће помоћи ни 100 Беба Поповића и Жељка Митровића!

        15
        3
        1. Briselski sporazum, iako ga je ispregovarao Tadić, a potpisao Vučić, je nadpatriotski za izdaju od Sporazuma koju ste potpisali za parče vlasti.

      2. Srbi iz Crne Gore većinski nisu za Vučića jer je njegova politička struktura na čelu sa Selakovićem i Đurićem tamo daleke 2008, 2009 godine sprovodila najjadniju propagandu protiv blaženopočivšeg mitropolita Amfilohija, govoreći da se bavi vradzbinama, da radi protiv srpskog naroda itd.. Naravno da ne zaboravimo ni Vučićeve medije Telegraf, Alo koji su takođe učestvovali u toj sramnoj kampanji. To se ne zaboravlja. A ti se potrudi pa pronađi izjave Selakovića i Đurića i naslovne strane Vučićevih medija pa se podsjeti te sramote Aleksandra Vučića.

        20
        5
        1. Prvo Srbi iz CG ne glasaju za Vucica pa i ne treba da se bave podrskom Vucicu vec da se koncentrisu ka sebi, ponajvise jer im preti opasnost … drugo mislim da Vucic radi na korist Srbima maksimalno moguce, a bilo bi sve efikasnije kada bi i Srbi u CG definitivno znali sta hoce ( cini mi se da strukture danas intezivno rade na novom modelu razjedinjavanja Srba u Cg i Srbiji , a i cudno je da dva Srbina ne zele da zive u istoj drzavi , al to je duga prica)… Ako krenemo sta je bilo kad je bilo (sta je pricao npr. selakovic sa nekih 25 godina iz neke opozicione srpske stranke tada, ne znam dal je istina i ne pravdam ga ) nekako stignemo do toga da se setimo da je Mitropolit Amfilohije javno podrzavao Djukaja pa mozemo reci da se to ne zaboravlja … Sustina srpski narod mora da postavi cilj sta hoce… al polako…

          2
          1
      3. Shvati da u Crnoj Gori ljudi očekuju da se vodi domaća politika, bez oslanjanja na uvoz. Mandić jeste pomalo naivan za politiku.

        14
        3
  16. Људи једно су избори, друго је попис становништва. Не доживљавајте ни ове изборе, као ни оне у Никшићу националним изјашњавањем. Ја и ове и прошле изборе у Никшићу доживљавам као судар две Црне Горе: једне коју оличава ДПС-СДП-СП мафија која је разорила државу и на крају је ударила на Бога и СПЦ, и другу Црну Гору жељну правде, реда и добрих односа са Србијом. Битно је да ДПС-ов Монтенегро доживља поразе. Иако ја лично симпатишем ДФ, веома сам критичан према њима јер се нису снашли после избора. Кривокапић је њихов избор и сносе кривицу за њега, а друга је поданички однос према Вучићу. Остаје нада да ће овај талас промена наставити да траје. Видећете, кад буду парламентарни избори биће већа излазност у ХН и већи број гласова за ДФ. Видимо се на мору на лето!

    83
    16
  17. Potonuo DPS(očekivano),ali je potonuo po drugi put(posle Nikšića)i DF.Ako išta razumiju,valjda će shvatiti poruku naroda a to je da nacionalizam i šovinizam ma od koga dolazili ne prolaze.Narod hoće miran i normalan život,bez podjela i napetosti.Zato gospodo iz DF-a u pamet ste dok ne bude kasno

    52
    50
  18. Neverovatno koliko gluposti u ovim komentarima d.f na prošlim izborima imao 4 mandata danas 7 toje skoro duplo ko vidi tu debakl ondaje glup ili nepismen.

    74
    19
    1. To oni pokusavaju spin, Uskok. Kao, poredjenje s republickih izbora, kao da se to moze poredjivati. DF je masu porastao i to ih boli. Oni mrze DF i Srbe i njihov porast zele da prestave kao neuspjeh. A to sto je uticaj Krivoga nula prekrizena, nista, ne pominju.

      27
      13
  19. Грађани ХН су на данашњи празник јасно показали шта мисле о фашистичком дивљању опозиције. Процес слома фашизма у ЦГ је незауставњив. Гитљер капут!

    83
    1
  20. retorika df- u dolazi glave svake izbore sve vise i vise. rece li radunovic da ce posle izbora becic i katic doci pod noge otovicu, e malo se zeznuo. demokrate mogu da formiraju vlast i bez df-a, demokrate novska i ura 19 mandata… sta ti je karma!

    31
    37
      1. Zapravo oni koji su osmislili ekspertsku vladu da DF (čitaj Srbi) ne bi mogao u nju rade protiv Srba (čitaj DF-a). Ali, ne mislim da su stranački kadrovi i URA, i DCG, i DF prezadovoljni što sede u klupama ili čak ni to. Vidi se saradnja po tom pitanju DF i URA, a mislim da se ni DCG ne bi protivili. Možda će smena Leposavića značiti baš ono što si rekao, pad ili rekonstrukciju Vlade, odlazak JEDNOG ČOVEKA i političku Vladu koja bi sigurno bila efikasnija.

        9
        2
  21. Шта оно Ђуконовић неки дан рече, па се озноји?

    „Мало су утихнули. Нема на Хепију битке за Херцег Нови. Нема. Нема…“

    56
    3
  22. DF je odlično prošao toliko dobro da se bez njih može sastaviti vlast, …. I da su pametni Miloš i Stevan to bi uradili ili sa urom ili sa pravom (i tu mogu da biraju).

    21
    37
    1. Mogu da biraju i da na državnom nivou naprave vlast bez DF-a. Maliciozan komentar i razmišljanje. Možda nije samo DF protiv ekspertske vlade, možda su stranački kadrovi u svim strankama nezadovoljni. Mogao bi Zdravko zapravo veoma brzo postati jedina žrtva međustranaćkog dogovora.

      23
      7
  23. Sjajno da je drps potucen i svodi se na pravu meru od 10-15% ubuduce. jedino sto im ide u prilog je pad glasackog tonusa sto eventualno mogu iskoristiti za republicke izbore, ali tesko.
    U odnosu na NK drugacija je nacionalna konstalacija i verovatno bolje materijalno stanje gradjana pa su slobodniji za glasanje (ovo posebno potvrdjuje Novska lista,impresivno).
    Demokrate ostvarile dobar rezultat ,negde ocekivano jer su imali vlast u HN i dotiranje od dela Vlade.
    ZBNK isto dobar rezultat Otovica, i oni porasli iako su mnogi sumljali.ali definitivno je potrebno renoviranje ove koalicije , a o tome se dosta pricalo,
    Ura verovatno najvise uspeli da okrnje drps.
    Cak i ovaj milacic ulazi- sta ces!
    Iako je CG mala, najbolje bi bilo podgoricke aktere skloniti iz pregovora i ostaviti Novljanima da se sami dogovore oko vlasti!

    137
    9
    1. Ima jedan problem u DF računici, a to je da oni kao „jedini politički predstavnici Srba“ u srpskom gradu mogu da dodju u situaciju da zajedno sa DPS-om budu opozicija. Čitavo veče čitam o kalkulacijama jesu li uzeli koji % više ili manje u odnosu na 2017., koliko su uzeli prošle godine a koliko sada, sa kim su bili u koaliciji, koliki je uticaj Krivokapića itd.. a osnovna stvar se preskače, u Herceg Novom, srpskom gradu, su došli u situaciju da se DPS svede na 20% a da pored toga i bez DF-a može da se napravi lokalna vlast. E ako im to nije dovoljno da stave prst na čelo i potraže probleme u svojim redovima i u svojim postupcima onda ne znam šta će ih natjerati. Bez obzira što mislim da će svejedno ući u novu vlast, neće Demokrate preskočiti ni njih ni URU, kao što DF neće preskočiti URU u Nikšiću. Negdje prave grešku u koracima, sad to mogu da svale na zle Demokrate, lakovjeran narod, izdajnik Krivokapić, da se tješe da imaju kojeg odbornika više itd već su pokrenuli tu spin mašineriju.. Ali svako zna i vidi večeras, da je DF pametno radio od 30. avgusta, oni su trebali da imaju ovdje 35-40% a ne da zavise od volje Demokrata hoće li ih ili ne pozvati u vlast radi mira u kući. Novska je napravila ovaj napredak samo zbog toga što taj dio Srba nije želio ni sa Demokratama ni sa Frontom, a ja ih potpuno razumijem jer su i jedni i drugi pravili propuste i greške prema interesima srpskog naroda.

  24. Не будите деморалисани, ово су локални избори, гласа се за локална питања и локалне кандидате. ДФ и Права заједно имају 24%, ако се томе додају и гласови Новске листе, то је преко 40%. Демократе су имале доброг човека на челу, заслужује други мандат г. Стеван Катић. Нека је срећно свима, видимо се у Херцег Новом на лето!

    132
    9
  25. До даљњег остајемо Срби! 09/05/2021 11:49 At 11:49 каже:

    Мислим да нијесам погријешио,следећи пут питајте!
    До даљњег остјемо Срби! 09/05/2021 11:49 At 11:49
    Ако ова листа За Нови бр. 4. буде испод !5% ,то је заслуга руководства у Подгорици, и њиховог односа према актуелно Влади ,тако се то код бирача и гледа и разумије, тако да су они кривци неког неуспјеха који би био ако се тај тај минимум 15% не пређе!
    Отовић је рекао и урадио што је до њега,нема разумијевања код лидера Дф ,код Ђукновића га ионако није било него пријетња и уцјена, то не иде у Боку никако и то неће да рзумију они који мисле да су Богом дати да руковде ,само зато што хоће да је централа Подгорица.Ако се то сада и нако ових избора у Новоме схвати има наде ,у колико не,иде се старим путем понирања и дезинтегрисања.
    Бока је издржала све окупаторе и дикатаоре па ће сигурно изаћи на карј и са свиме овим шо јој се покушава натурити у задњем вијек,народ на Приморју је и стрпљив и мудар имајте то на уму ,Срби су овдје најпостојанији ван било чијег утицаја и покушаја да их поколебају одкле то год долазило ,Бока је била и остала СРПСКА,мора с том чињеницм живјети и радити!
    Запишавање цркве у Котору је итекао дало повода многима да престану да галсају ту несретну коалицију Ранак и Мила.
    Да ли је Нови пркретница видјет ћемо по реакцији из ДФ,ако настве еуфоријом којој мјеста нема тада треба отјерати прво Кнежевића па све редом!“Дакле упамет се треба ствит сви јер побједа је постигнута глупостима других и мирном неупадљивом политиком Демократа.парав Црна Горадасе уозбиљи јер немају неких шанси на овакав начин а неби се за њих знало да нијеу били у колицији коју је водио Кривокапић.Сву да се науче па и Премијер !

    58
    16
  26. Samo vi draga braćo Srbi sjedite kući i čekajte turiste,ništa se neće riješiti samo od sebe niti će vam neko drugi donijeti slobodu.Bolje da ste izašli i ubjedljivo pobijedili olovkom kada vam se nudila prilika nego da čekate i gledate kada će neko doć da vam p..iša i crkvu i kućni prag.Koaliciji za budućnost Herceg Novog sa srećom i čestitke na rezultatu i upornoj borbi.

    127
    15
  27. До даљњег остајемо Срби! 09/05/2021 11:49 At 11:49 каже:

    Мислим да нијесам погријешио,следећи пут питајте!
    До даљњег остјемо Срби! 09/05/2021 11:49 At 11:49
    Ако ова листа За Нови бр. 4. буде испод !5% ,то је заслуга руководства у Подгорици, и њиховог односа према актуелно Влади ,тако се то код бирача и гледа и разумије, тако да су они кривци неког неуспјеха који би био ако се тај тај минимум 15% не пређе!
    Отовић је рекао и урадио што је до њега,нема разумијевања код лидера Дф ,код Ђукновића га ионако није било него пријетња и уцјена, то не иде у Боку никако и то неће да рзумију они који мисле да су Богом дати да руковде ,само зато што хоће да је централа Подгорица.Ако се то сада и нако ових избора у Новоме схвати има наде ,у колико не,иде се старим путем понирања и дезинтегрисања.
    Бока је издржала све окупаторе и дикатаоре па ће сигурно изаћи на карј и са свиме овим шо јој се покушава натурити у задњем вијек,народ на Приморју је и стрпљив и мудар имајте то на уму ,Срби су овдје најпостојанији ван било чијег утицаја и покушаја да их поколебају одкле то год долазило ,Бока је била и остала СРПСКА,мора с том чињеницм живјети и радити!

    42
    4
    1. Problem je što 34% sjedi doma i problem je što naredne 4 godine neće biti povlačenja priznanja KiM neće biti ukidanja sankcija Rusiji neće biti izlaska iz NATOa,nije me briga ko drži vlast samo ovu sramotu da maknemo.DF formiraj jedinstvenu Srpsku partiju pa bar da znamo na čemu smo,vidite li da ovako ne ide,naredne 4 godine ima da se uskljađujemo sa naci Evropom.

      32
      4
    2. Boka, Grbalj i Primorje trebaju jednu, svoju stranku. Rezultat Novske je izraz težnje za autonomijom Boke. Slično se dogodilo i u Tivtu.

      17
      5
  28. Демократе + Новска + УРА + Права = 60%. ДПС+СД+ДФ+СНП(коалиција 11 партија) = 40%.

    Катастрофа ДФ-а, неће бити ни мањински члан владајуће коалиције. Уз сву злоупотребу предсједника УО ЕПЦГ и осталих државних ресурса, није успио да освоји више гласова од једне аматерске мале локалне Новске листе. Све то у граду у коме живе практично само Срби који су очигледно огорчени на ДФ. Милан Кнежевић, Мандић и Медо ноћас да поднесу оставке и повуку се. Царевићу, преузми волан.

    103
    145
    1. Ne laprdaj.
      DF i SNP su uzeli više glasova nego na zadnjim lokalnim izborima u CG, tada su ove dve stranke imale 6 a sada će imati 7 mamdata.
      isto kao i sve ostale stranke, a najviše od svih je povećala rezultat Novska lista, sa 3 na 7 mandata. Tvoji „veliki pobednici“ Demokrate sa 9 povećali na 10 mandata.
      Debakl DPS i njihovih kombi stranka koje su imale 14 mandata a sada samo 8, skoro duplo manje.

      111
      18
    2. Dje god da se povuku Milan Knežević i Andrija Mandić, uvijek će imati moj glas. Jedino oni mi garantuju da će lupeži i mafija dpsovska biti beskompromisno gonjeni za svih ovih 30 godina pljacke, ubistava i izdaje.

      100
      33
    3. ДФ. Милан Кнежевић, Мандић и Медо ноћас да поднесу оставке и повуку се. Царевићу, преузми волан.
      Он вози камион ево 25 година,има искуства у том послу!

      38
      80
    4. Df+Novska+Prava=43%, toliko je koalicija oko DF dobila na izborima u avgustu, znači da Krivokapić nije ništa donio DF-u 2020-te, kao što ni sada nije Demokratama.

      24
      7
  29. DF bronza zlatnog sjaja … ne trebaju za opštinsku vlast … Svaka čast Novskoj listi i posebno Konjeviću, pravi predstavnik Novskih Srba …

    90
    40
    1. Sjećam se koliki je pritisak vršen na Konjevića na prošlim lokalnim izborima da „prelomi“ za DPS, od policije, para, mafije, svi redom i nije poklekao. Ni na jednog političara u CG toliko pritisikan i narod u HN je našao način da pokaže da mu to nije zaboravio.

      75
      7
    2. Trebaju, jer bez njih nema državne vlasti. Sve stranke sa državnog nivoa vlasti, uključujući Pravu, činiće novu vlast u HN. Uz verovatno učešće i Novske, ukoliko ne budu tražili previše. Sad se vidi koliko mudar potez je učinio DF u Nk pozivom URI.

      33
      2

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *