ИН4С

ИН4С портал

1 min read
Ја сам прошао паралелно, буквално сам прошао иза зида пасошке контроле, што значи да ми је она остала са лијеве стране, казао је Синђелић на суду.
Sinđelića

Саша Синђелић

Монтирани судски процес за аферу „државни удар“ данас је доживио крах, пошто је јавности објелодањен званични документ Русије у коме се наводи да главни свједок-сарадник Саша Синђелић није ушао у ту земљу.

У документу који је адвокат Мироје Јовановић данас предао Судском вијећу, недвосмислени се потврђује да је Синђелић лагао да је 2016. године био у Русији.

ИН4С ексклузивно објављује одговор Русије на допис Јовановића у којем се наводи:

„У вези са Вашим дописима од 30. јула 2018. председнику Руске федерације Владимиру Путину, секретару Савјета безбједности Руске Федерације Николају Патрушеву, а такође Влади Руске федерације саопштавамо да у складу са планом 4 „Споразума између Владе Руске федерације и Владе Републике Србије о условима узајамних путовања држављана Руске федерације и држављана Републике Србије” од 20. фебруара 2009. г. и планом 11 Закона Руске Федерације од 1. априла 1993.Г. бр. 4730-1 ”0 државној граници Руске Федерације” улазак држављана Републике Србије на територију Руске Федерације врши се искључиво преко локација за прелаз.
Уједно вас обавештавамо да је, по сазнањима надлежних органа Руске федерације, дана 27. септембра 2016. г. држављанин Републике Србије Синђелић Саша, датум рођења 11. јули 1980.г., долетео је на међународни аеродром „Шереметјево” летом из Београда. Истога дана, не прешавши државну и царинску границу Руске Федерације, из зоне транзита аеродрома ”Шереметјево” одлетео је у Београд„.

„Овај документ у потпуности може да промијени ток суђења“, казао је Јовановић.

Предају овог документа, обиљежила је панична реакција специјалног државног тужиоца Миливоја Катнића.

Овим се потврђује да су лажи Синђелића у монтираном судском процесу  велике као Русија.

Наиме, једно од проблематичних мјеста његовог свједочења је управо била његова наводна посјета Москви крајем септембра 2016. године гдје се наводно са Едуардом Шишмаковим договарао око „државног удара“.

Синђелић је, тим поводом, дао двије сасвим супротне изјаве тужилаштву Србије и тужилаштву у Црне Горе: у првој, он никада није ушао у Русију, већ је одмах са аеродрома враћен назад; у другој, као „битно“ лице, провучен је „тунелима“ избјегавши пасошку контролу.

Синђелић је казао да је „Еди“ требао да га сачека на аеродрому у Москви. Његова два свједочења поклапају се само до тог тренутка. Затим крећу супротним правцима.

У свједочењу у српском тужилаштву он наводи да даље од аеродрома није пошао:

„Ја сам ту задржан. Прво ми је речено да ја уопште на такав начин не могу да улазим и боравим у Русији јер, они су ме питали где ја тачно идем… ја сам ту спроведен у део где свако може да дође, да кажемо, нису ме пустили да уђем у територију Русије него тај део међународни“, казао је Синђелић, пред тужиоцем Лидијом Игњатић 27. 10. 2016. године.

На питање Игњатић како је дошао у Москву он је поновио да је дошао авионом.

Ја уопште нисам пуштен да уђем у Русију. Ја сам остављен да седим на аеродрому… ту се појавио тај Еди да кажем Едгард и питао мене какви су проблеми ту, шта се десило, ја кажем шта се десило и тако даље и он човек каже да ја инсистирам на томе да уђем унутра и тако даље. Ја сам рекао ја ћу учинити све што је могуће да уђем али то очигледно није могуће“.

Он је тужитељки казао да су му службеници на аеродрому објаснили да може да се одмах врати у Србију, или да сачека депортацију, али у том случају ризикује да му се забрани долазак у Русију.

И онда сам се наравно одлучио за ово прво сматрајући да нема потребе да компликујем било какве процедуре ту и да имам проблема“, казао је тада у Тужилаштву Србије Саша Синђелић.

Игњатић је објаснио да је са „Едијем“ разговарао у просторији гдје је био задржан, али да није могао да даље уђе у Русију.

Нова верзија пред црногорским тужилаштвом

Међутим, током саслушања пред тужиоцем Сашом Чађеновићем, 20.3.2017. године, његов исказ се из коријена мијења. Он више не ризикује да буде депортован, већ има „посебан третман“.

„Мени је Еди послао поруку да под хитно дођем у Москву. Отишао сам за Москву летом који је био у вечерњим сатима, чини ми се у ноћи између 26. и 27. септембра 2016. године.

Када сам дошао, овде истичем да сам пасошку контролу на аеродрому Београду прошао потпуно нормално као и сваки пут, а након мог доласка у Москву, на аеродрому ме је чекао Еди са још једним човеком.

Овде би хтео да будем потпуно прецизан и јасан. Еди ме је са тим човеком сачекао на излазу тунела прије пасошке контроле. И Еди и овај човек имали су неке беџеве на себи, и човек је дао и мени неки беџ односно картицу, која је мени личила на оне службене легитимације које се каче, и након тога нас тројица смо прошли неким ходницима, и изашли на месту где се преузима пртљаг дакле са друге стране пасошке контроле. Другим речима ја нисам приликом доласка у Москву прелазио границу, пасошку контролу„, казао је Синђелић пред Чађеновићем.

Он је казао да му је Еди тада казао да је то урађено предострожности ради.

Тајним ходницима до Москве

Док је сазрело вријеме да свједочи у Вишем суду, Синђелић је свом исказу додао још пар „детаља“.

Током главног претреса  9.11. 2017. он више не помиње ни поломљени пасош због чега му није дозвољен улазак у Москву.

„Са важећом путном исправом сам прелазио на свим прелазима, нека провјеравају, мени се није журило“, казао је Синђелић.

Међутим, мало касније наводи још фантастичнију причу:

„Када сам изашао из авиона кроз онај тунел, ту смо кренули мало десно горњим ходником, онда степенице лијево на доље, онда има један раван дио који води према тим пунктовима за прелаз, када се погледа, мало искоса улијево у односу на степенице што се силази, а са десне стране зид гдје су метална врата иза пунктова, они су откључали та метална врата, ушли смо унутра, прошли тим ходником.

Ја сам прошао паралелно, буквално сам прошао иза зида пасошке контроле, што значи да ми је она остала са лијеве стране“.

Код истражног судије потврдио да није ушао у Москву

Да је у питању најобичнија фарса потврђује исказ Синђелића од 2. новембра 2016.године пред судијом за истрагу Вишег суда у Подгорици Мирославом Башовићем у којој тврди како у септембру те године није ушао у Русију.

Крајем септембра стиже ми порука од Едија да хитно морам да дођем у Москву да разговарамо о неким дешавањима. Ја нијесам осјећао ништа лоше у томе и отишао сам. Имао сам проблеме на аеродрому везано за пасош и задржали су ме у простору за међународне путнике и да се одмах вратим за Србију, па кад извадим нови пасош да могу да уђем у Русију. У том простору био је и Еди и онда Еди каже да кад ја не могу да уђем у Русију, да ће он да дође у Србију„, казао је тада Синђелић.

Он је додао да му је Еди „купио карту за повратак“, јер он „није могао да изађе из те зоне да купи карту“.

„Потом сам се вратио за Србију“, навео је Синђелић.

Иначе, Саша Синђелић, убица који је у Хрватској осуђен на 21 годину због суровог убиства Мирка Фотеса, једини је свједок Специјалног државног тужилаштва. Његове ријечи су једини „доказ“ које тужилаштво има против српских држављана и лидера Демократског фронта за наводни државни удар. Колико су његови искази истинити, можете се увјерити у видео прилогу.

Подјелите текст путем:

Придружите нам се на Вајберу и Телеграму:

23 thoughts on “Крах фарсе „државни удар“: Званични документ да Синђелић није ушао у Русију (ВИДЕО)

1. Rusija daje validan dokument, ali iza kulisa bilo je i drugih desavanja o kojima oni nece ni rijeci potvrditi. Ne likujte previse. Docice sve na svoje. Nesto se“ kuvalo“ to je sigurno. Volio bih , a valjda i vi sto likujete danas da istina izadje na vidjelo!

2. Ja ne znam ko je ođe lud, sinđelic je rekao da nije ni prosao preko zvanicnog granicnog prelaza vec su ga sacekali neka lica i provukli ga van zvanicnog granicnog prelaza! Toga se svi sjecaju ko je pratio suđenje! Tako da ovaj dokument ne znaci apsolutno nista! E izdajnici proklete vam duse!

1. Lobista nisi u pravu. Zvanicni ruski dokumenat kaze da je Sindja stigao taj dan u Moskvu i istog dana se vratio u BG. To je isto Sindja rekao u SR na ispitivanju u MUP-u. Kasnije, kad je dosao kod Katnica, promenio je pricu da su ga na aerodromu tajno sproveli u grad, gde je ostao 10ak dana. Opisivao je „gostionicu“ gde je rucavao sa nekim parkom, zatim zgradu sa liftom, gde je bio na 5-casovnom ispitivanju sa poligrafom…. Dakle ovaj dokumenat znachi apsolutno puno, jer kaze da se Sindja isti dan vratio nazad za BG, bez izlaska u grad, dok si ti prevideo da je Sindja opisao njegov 10-dnevni boravak u Moskvi.
      Sad Odbrana treba da zatrazi zvanicni izvestaj sa aerodroma Nikola Tesla, kad je Sindja otputovao za Moskvu i kad se vratio u BG (Da li je to bilo istog dana ili 10ak dana kasnije?). Nece valjda i BG aerodrom policija da laze za Ruse?

1. Ti postavljas sledeci validan argumenat:

Rusija ovde brani sebe, da nisu ogranizovali ovaj lazni drzavni udar, vec da je ova komedija u reziji Katnica, kako je Katnic rekao na TV kod Komnenica – uz pomoc Engleza i njegovih drugih prijatelja sa Zapada.

Posto Rusija ovim zvanicnim dokumentom brani sebe, taj njihov zvanicni dokumenat nema nikakvu vrednost. ‘Ajde da proanaliziramo i tu mogucnost:

1) Katnic se totalno – UKAKIO u svoje gace. Setite se njegovog prvog intervjua na TV, kod Komnenica, na pocetku ove farse od sudjenja, gde je rekao da on ULAZE SVOJU CAST I SVOJU KARIJERU u ovaj sudski proces. Dodao je da ako ne uspe da dokaze (lazni) drzavni udar, on ce podneti ostavku. Josh je dodao da ce proces dokazati da su UHAPSENI TERORISTI DOSLI IZ SRBIJE DA „ZAVIJU CG U CRNO“. OK. Koliko traje ova smejurija od sudjenja? Godinu dana. Ta sama cinjenica vam kaze – da je ovo jedna grozna svetska SMEJURIJA, bruka ne za Mila, Aca, Anu i Brana Micunovica i njihovu feudalnu knezevinu, vec je ovo bruka za tzv „MZ“ (4 drzave Zapada), koje stoje iza ove lakrdije. Spustiti se na tako niske grane – da podrze ovu lakrdiju i da u stvari SMISLE tako nesto od pocetka; to potseca na ono laganje Kolin Pauela u UN, kad je pred celim svetom procitao zvanicnu izjavu US SD – da u Iraku postoje WMD, zbog cega Irak mora da bude okupiran da se Svet spasi od tog WMD. Potom su u medijima US objavljeni snimci o pomorenim bebama u inkubatorima itd itd… Danas znamo da je sve to bila obicna IZMISLJOTINA na nivou US SD. Tada Senator Obama je bio jedan od najljucih kriticara te US avanture. Tramp je u kampanji za izbor Predsednika otisao najdalje – nazvao je okupaciju Iraka – NAJVECI BLANDER U ISTORIJI US. On se i danas bori protiv te „duboke drzave“, koja je stajala iza tih izmisljotina da bi se pripremila/opravdala okupacija Iraka. Problem je da je taj blander odneo 5 000 mladih zivota US vojnika, oko 50 000 osakacenih US vojnika/trajnih teskih invalida i oko 250 000 obolelih US vojnika od Galf Sindroma (DU itd.). To je samo sa US strane. 4 miliona izbeglica i nekoliko stotina mrtvih civila iz Iraka – to i posebna prica. Kad je Trampov Potpredsednik – Majk Pens bio u CG zadnji put, on je direktno dao izjavu na TV, da je Rusija organizovala ovaj „drzavni udar“ u CG sa onih 10-ak baba i dedova uz pomoc od raka obolelog (penzionisanog) generala Dikica i njegove saputnice barbike! Pens je to izjavio, negde na pola maratonskog sudjenja, kad smo se svi uverili da su Katnic i Sindjelic zajednicki organizovali ovu farsu. Dakle, Pens je sve video sto smo mi videli (kako je Paja po nalogu Sindje kupio 50 pusaka, pa potom po NALOGU KATNICA ih navodno unistio u jezeru na KIM!!!) i pored toga je zvanicno pred kamerama tvrdio da Rusi (a ne Katnic) stoje iza te smejurije. Sta vam to kaze? Pa da je „MZ“ organizovala (i dalje stoji iza te organizacije) tu komediju!

Katnic se, kako sam vec rekao ukakio u svoje gace, jer je pred kamerama rekao da ulaze svoju cast u tu pricu, kako su Rusi dali pare Sindji da kupi 50 pusaka, pa je potom on naredio istom Sindji da te puske baci u NEINDETIFIKOVANO LEZERO NA KIM. To su takve decje gluposti, posle kojih ne mozemo nista da verujemo Katnicu i njegovom „sidekick“ -u Chadjenovicu. O njihovom glavnom junaku osudjenom ubici Sindji – i da ne govorimo.

2) Posto je Pens javno podrzao ovo sto Katnic radi evo vec ~ godinu dana, onda to znaci da iza ove farse ocigledno stoji Zapad („MZ“), NGO, Beba Popovic, Lobisti, Sorosh, anti-Ruski Lobi u US, koji pokusava i danas da impichuje Trampa. Da nije tako, Pens bi javno izjavio ono sto je javni standard u US: „MORAMO DA SACEKAMO KRAJ SUDJENJA, DA BI SAZNALI STA SE OVDE ZAISTA DESILO. U MEDJUVREMENU SVI OPTUZENI SE MORAJU SMATRATI NEVINIM, DOK SE NE DOKAZE SUPROTNO I SHODNO TOME DONESE OSUDJUJUCA PRESUDA“. Ne samo to, zvanicna EU, slepo sledi Pensa, da su Rusi organizovali drzavni udar u CG koristeci onih 10-ak staraca i baba!

3) Posebna je prica da ceo Zapadni Svet ne vidi nista lose u cinjenici da se u CG vodi vec GODINU DANA „SUDJENJE STOLECA“, sto je NAJSMESNIJA NAMESTALJKA U ISTORIJI EVROPE, a ne samo CG, pri cemu je druga najveca svetska vojna sila sa svim „novicek“ otrovima, milionima vojnika i tajnih agenata, da je takva jedna kosmicka sila organizovala da ubije Diktatora Mila preko 10 penzionera i penzionerki 60 godina starih, kojima su dali po 100 eura za dva dana boravka u PG, kad je trebalo da uhapse Mila, kad ovaj dodje u Skupstinu CG! Svu opremu za navodni ruski drzavni udar su kupili na buvljaku u okolini BG (od radnih kombinezona, do bodljikave zice i praznih futrola za pistolje!).
      E sad mi ti ili bilo ko drugi, moze reci – kome u ovoj KONKRETNOJ PRICI – treba da verujemo? Sindji-Katnicu-Pensu-GB sluzbama-NGO-Sorosu i vama njihovim sitnim Lobistima ili ovom zvanicnom Ruskom proglasu da je Sindja govorio istinu prvi put da je plivao u tim mutnim vodama zakulisne sitne svakodnevne spijunaze – da je kao prodavac na buvljaku i sitni mutljaros u rukama Kanica i Co. (ucenjen cinjenicom da je na crvenoj poternici Interpola za ubistvo u HR) stupio u vezu sa Boga pitaj kakvim mutljaroshima na ruskoj strani, koji su uvek prisutni u odnosima Rusije i zemalja na Balkanu, ali da to nije otislo dalje od njegovog nekoliko chasovnog boravka na aerodromu u Moskvi?

3. …samo vi sanjajte krah….hahaha…bice krah izdajnicima i organizatorima drzavnog udara…velika je panika u vase redove….vidi se po jovanovicu…..koji je inace veliki laznjak – taman ka i ovaj dokument 😉
    Sinđa je razbio odbranu DF-a u paraparčad !

4. Ova budalaština od suđenja još traje!!! Sve troškove, nakon što puste osumjnjičene, treba da plate Katnić i Čađenović. Osuđeni ubica Sinđelić, može samo kod Milogoraca da bude svjedok saradnik.

5. Gotovo, ovo je medjunarodna pravna saradnja, Montenegrini ce morati da priznaju a Katnic I drustvo ce morati krivicno odgovarati. Moraju i da vrate novac koji je ulozen za ovo sudjenje. Kraj price za jedne, pocetak za druge, za vucibatine koji su se prodali za sitnu lovu.

1. Ne, nego je Sinđa mjera poštenja, pravde i vrlina za ovu mrčnu Crnu Goru. E, bijede ko vam je društvo i oslonac. U svemu ste takvi: bijedni do bola. Samo sarađujete sa ološi i kriminalcima. Barabe bezkarakterne i nesposobne.

6. Ha , ha , ha , pa sto ste ocekivali sem da Rusija i GRU negoia svoju umjesanost u pokusaju nasilne promjene vlasti u Crnoj Gori , zar ste mislili da ce priznati ?
    Dovoljno je vidjeti koje su pare imali DF-ovci za izbore 2016 , odakle im pare ???
    Zasto je Medov sura mjenjao onolike dolare u eure ?
    Odakle onoliko srpskih cetnika u Crnu goru bas u vrijeme izbora ??
    Zasto su imali onakvu retoriku ?
    Zasto je Radulovic najavio okupljanje DF-ovaca bas 16.X navecer ?
    Zasto su DF-ovci pokusali da osvoje Crnogorsku Skupstinu ?
    Džaba krečite !!!
    Sinđa je razbio odbranu DF-a u paraparčad !

1. mene ne interesuje , ni DF no ovaj Kata ni cokoladne kutije sa eurima..mene interesuje da normalno zivim. Gdje su cetnici njih nema, vama komunjarama koji she bacili u jame svoju bracu svako je cetnik. Moj deda.je bio u partizane i kada je vidimo da I’m je commandant ubio covjek koji je stajao pored puta skinuo sa njega kozni mantil. Prvo je rekao vodu prolazite a on ostao da ga ubije i opljacka. Taj covjek se tog dana bio vratio iz Amerike. A turci vam ne smetaju koji po Kotoru provociraju nase zene

1. Mozda nije bio u Rusiju ali je prvi Montenegrin koji se u prvom crnogorskom Spejs Shuttleu spustio na Mars i zabo Monteprkljansku zastavu tamo i odslusao ME himnu.
      E vivax Mojtenegro. Da je vechna Montenegra.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *